Direct contact  Bel 088 - 000 15 10

Boek nu jouw evenement voor 2020 met 50% korting én extra garanties!

- Tot 7 dagen voor het evenement kosteloos naar een andere datum verplaatsen in 2020
- Mogelijkheid om je evenement slechts 7 dagen van te voren te betalen
- En tot slot ontvang je ook nog eens 50% korting op de locatiehuur!

Kies voor zekerheid in onzekere tijden; profiteer nu van de extra flexibele boekingsvoorwaarden! Zo kan jij in 2020 nog steeds een fantastisch evenement neerzetten. Onze ervaren adviseurs denken graag mee in de mogelijkheden en nemen onduidelijkheden rondom de organisatie weg. Boek nu jouw evenement tot en met 6 april en maak gebruik van onze expertise, flexibele boekingsvoorwaarden en speciale garanties zonder (financieel) risico.

Kosteloos verplaatsen
Uiteraard laat je jouw zorgvuldig geplande evenement het liefst doorgaan. Echter is het fijn te weten dat je gebruik kunt maken van flexibele boekingsvoorwaarden om het boekingsrisico weg te nemen. Wie voor 6 april een evenement boekt dat in 2020 plaatsvindt, kan zijn evenement tot 7 dagen van te voren kosteloos verplaatsen naar een andere datum of locatie, zonder opgaaf van redenen. 

Profiteer van een scherpe korting
Naast bovengenoemde garanties bieden we in héél 2020 ook nog eens een scherpe korting. Boek voor 6 april en profiteer van maar liefst 50% korting op de locatiehuur. Genoeg reden om nu juist wél te boeken!

Extra garanties!
Onze adviseurs hebben veel ervaring met publieksevenementen. Zij kunnen adviseren en ondersteunen bij het organiseren van een veilig evenement. Mocht er vlak voor het evenement toch redenen zijn om het evenement af te gelasten, dan denken wij mee voor een passende oplossing. Daarnaast hoef je jouw evenement pas 7 dagen van te voren te betalen!

Tot slot; de voorzorgsmaatregelen
Hygiëne tijdens evenementen staat altijd voorop. Er zijn extra voorzorgsmaatregelen doorgevoerd en al het horecapersoneel is getraind. We stellen tissues beschikbaar die kunnen worden gedeponeerd in afgesloten prullenbakken. Daarnaast is voldoende desinfecterende handgels en zeep aanwezig. Ook attenderen we gasten er op om even geen handen te schudden, gepaste afstand te houden en de voorschriften van RIVM aan te houden.

Neem contact op
Ontdek Kasteel Duurstede

Reviews van onze gasten

De service op locatie was top! De partymanager verdiend een dik compliment. Ook het offerte-traject verliep goed. 

- Joyce van Dam - Lammertink -

Wij zijn over het algemeen heel tevreden en hebben mede dankzij jullie een fantastische dag gehad. We hebben ook alleen maar complimenten gehad van gasten over de locatie, bedankt voor alles!

- Esther -

Door de locatie en de workshops een geweldig bedrijfsfeest gehad.

- Carla Dolleman - ASB Security BV -

Prachtige plek voor een gezellige en productieve bijeenkomst.

- Edwin van Dorp - Gemeente Wijk bij Duurstede -

Erg goed. Op de dag zelf kon je merken dat jullie er alles aan deden om het op rolletjes te laten lopen. 

- Aarnout de vries -

Schitterende locatie zowel overdag als s avonds. Vriendelijk personeel; men denkt echt mee om je trouwdag zo te maken zoals jij wil.

- Van t hof -

De partymanager is zeer professioneel en heeft mij met alles uitmuntend geholpen. Daarnaast was de service ook uitstekend en wij hebben het met z'n alle enorm naar ons zin gehad. Ook het sharing diner was heel gaaf en gezellig. Mijn complimenten!

- Dell EMC - Robert Lispet -

Prachtig kasteel. Ook super voor kleine groepen. Heel intiem en gezellig.  Vooraf heel prettig dat de contactpersoon van duurstede goed meedenkt over mogelijkheden en goed adviseert. 

- Wunderlich -

Prachtige locatie, heerlijk eten en drinken, super fijne samenwerking met de contactpersoon, telefonisch ontzettend goed bereikbaar, heel gastvrij en meedenkend, flexibele organisatie. Dikke 10!!

- Jaap en Wendy Hofstee -